Tuesday, April 12, 2005

2nd day

hari ni .... hari kedua aku menaip.... semangat pepagi lagi dah melangok dalam ni ....menaip ape yang terlintas dalam kepala otak aku ni ....... oh ya sebelum tu aku perkenalkan diri aku kat koorg semua ..... aku ni kerja kat workshop... tapi bukan repair kereta ..... workshop engineering and fabrication ....... kita orang trading plate yang mempunyai daya geseran, hentakan and kehausan yang tinggi....... ada plate ni import dari perancis ...nama dia cresusabro ada dua jenis

  1. creusabro 4800
  2. creusabro 8000

product lain lak kite ade import arco plate dari australia..... sampai sini tukar nama jadi star6065, ade juga plate yang di import dari UK .... kite orang namakan dia star600..... dan plate yang di buat di malaysia di namakan star6062

kita org ada import stainless steel juga dari perancis , kita panggil dia sirius s15 .... high tempeture plate .....boleh tahan sampai 1500 darjah celcius.

gedebak gedebuk dah 12 tengahari gi makan dengan kekawan...... hari2 makan kat kedai yang sama ...nasib baik malam bini aku masak ... kalau makan kat luar gak ...muak ler aku. hari ni cuaca memang panas terik .... macamana ler orang yang kerja kat luar tu ... aku yang kerja kat dalam kontena ni pun terasa panas dah .....ops dah habis waktu rehat dah .... nanti petang kalau rajin aku taip lagi .

adios

2 Comments:

Blogger Miss Tika said...

em em...
barangan perancis ek..

orangnya lak?

12:32 PM  
Blogger Hartono Gino said...

aku nak perlu 4 mm thk plate creusabro yang mempunyai daya geseran, hentakan, kehausan yang tinggi yang akan digunekan buat bucket elevator
mau tak abah zul menolong

wasallam

1:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home